,,Najwspanialszym bagażem, który można przywieźć z

wakacji jest ten pełen niezwykłych wspomnień”

W dniach 29.08.2020-05.09.2020 odbył się wyjazd kolonijny do Pogorzelicy, podczas którego zwiedziliśmy wiele atrakcji.

Jedną z pierwszych atrakcji był rejs statkiem o nazwie “Pirat ” po Kołobrzegu.  Dzieci zobaczyły Pomnik Zaślubin z morzem oraz spacerowały po słynnym molo w tej miejscowości. W kolejnym dniu nasze dzieciaki udały się zabytkową ciuchcią w stronę Trzęsacza, gdzie dotarliśmy do Muzeum Multimedialnego. Tam też Świetliczaki wysłuchały imponującej legendy, którą opowiadał sam bóg Posejdon. Wrażeń nie było końca! W dalszej części zwiedzaliśmy ruiny zabytkowego kościoła, jak również udaliśmy się plażą w stronę Rewala. Następny dzień wzbogacony był o wędrówkę piaszczystą plażą na Latarnię Morską w Niechorzu, gdzie mogliśmy zobaczyć przepiękną panoramę miasta. Co więcej, zajrzeliśmy także do motylarni, w której dzieci spotkały różnego rodzaju motyle. Niektóre nawet się z nami zaprzyjaźniły. Niezapomnianą w naszej pamięci będzie także wycieczka do Parku Wieloryba, gdzie przywitał nas prawdziwy pirat, który opowiadał o morskich zwierzętach, przytaczając imponujące ciekawostki i fakty. Na koniec dzieci udały się do statku pirata, gdzie nauczyły się pirackich okrzyków. W ostatni dzień naszego pobytu wręczyliśmy zasłużone dyplomy, nagrody za pierwsze miejsca na najpiękniejszy pokój oraz wzorowe zachowanie.

Dni upłynęły na beztroskiej zabawie na plaży, na placu zabaw, graniu w piłkę, pływaniu w basenie oraz na spacerach. Niestety, wszystko co dobre, szybko się kończy i nasza kolonia również dobiegła końca. Dziękujemy wszystkim za ten wyjazd, a w naszej pamięci pozostaną miłe wspomnienia.