Drukuj

Deklaracja dostępności Portalu Szkoły Podstawowej im. Antoniego Kucharczyka w Paszkówce

Szkoła Podstawowa im. Antoniego Kucharczyka w Paszkówce zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Portal Szkoły Podstawowej im. Antoniego Kucharczyka w Paszkówce.

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

Strona posiada następujące ułatwienia dla osób z niepełnosprawnościami:

  • podwyższony kontrast (czarne tło, żółte i białe litery),
  • możliwość powiększenia wielkości liter na stronie,
  • Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

    Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

    Informacje zwrotne i dane kontaktowe

    Każdy ma prawo:

    Żądanie musi zawierać:

    Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

    Skargi i odwołania

    Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

    Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

    Dostępność architektoniczna

    Szkoła Podstawowa im. Antoniego Kucharczyka w Paszkówce spełnia minimalne wymagania zgodne z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

     

    W zakresie dostępności architektonicznej:

     

    W zakresie dostępności informacyjno-komunikacyjnej:

    Osoba niepełnosprawna może dostać się do budynku przez specjalny podjazd. Wszelkich informacji udzielają pracownicy obsługi, a także zawiadamiają dyrektora o konieczności obsługi klienta z niepełnosprawnością ruchową.